Haber Arşivi

5 / 5
07/11/2014

Kaliteyi Paylaşıyoruz

Türk Kızılayı,  düzenlediği Kaliteli Paylaşımlar Seminerleri ile alanında iyi uygulamalara imza atmış kurumların deneyimlerini çalışanları ile paylaşmaya devam ediyor. Bu paylaşımlar kapsamında Kalkınma Bakanlığı Kurumsal ve Stratejik Yönetim Daire Başkanı Kutluhan Taşkın da Türk Kızılayı’nın konuğu oldu.
 
Toplumdan aldığı güç ve kaynakla topluma hizmet sunan Türk Kızılayı;  kamu, özel sektör ve diğer sivil toplum kuruluşları ile işbirliği içerisinde çalışarak kurumsal kapasitesini ve hizmet kalitesini sürekli geliştirmeyi amaçlıyor. Bu amaçla, alanında başarılı uygulamalara imza atmış kurumların birbirlerinin deneyimlerinden faydalanmalarını sağlamak, paylaşım ve kıyaslama yöntemleri ile mevcut iş süreçlerindeki iyileştirme olanaklarını tespit etmek için çeşitli etkinlikler gerçekleştiriliyor. Bu çalışmalar kapsamında hayata geçirilen Kaliteli Paylaşımlar Seminerleri Projesinin bir diğer önemli amacı da çalışanların benzer süreçleri gözlemlemesi yoluyla motivasyonunu artırarak kurumda problem çözme kültürünü geliştirmek.
 
Türk Kızılayı, 2010-2015 Stratejik Planı’nın ardından şimdi de 2016-2020 Stratejik Plan hazırlıklarına başladı. Kurumu 2020 yılına taşıyacak olan stratejilerin ve ulaşılmak istenen geleceğinin yol haritasını oluşturan Stratejik Planın hazırlık çalışmaları yoğun bir şekilde devam ediyor. Bu çalışmaların önemli bir parçası olarak düzenlenen Kaliteli Paylaşımlar Seminerlerinin üçüncüsü, Stratejik Plan üzerine yapılan bir sunum ile gerçekleştirildi.
 
Ortak Bir Gelecek İnşası
 
Türk Kızılayı Genel Müdürü Dr. Mehmet Güllüoğlu, Kan Hizmetleri Genel Müdürü Nurettin Hafızoğlu, Genel Müdür Yardımcısı Hasan Sivrikaya ile çok sayıda yönetici ve çalışanın katıldığı seminerde Türk Kızılayı’nın konuğu bu kez Kalkınma Bakanlığı Kurumsal ve Stratejik Yönetim Daire Başkanı Kutluhan Taşkın oldu.
 
Kamu ve STK’lardaki Stratejik Planlama süreçlerinin örneklerle anlatıldığı ve süreç içerisinde yaşanan problemlerin ve iyileştirme önerilerinin değerlendirildiği sunumun ardından katılımcıların sorularını yanıtlayan Kutluhan Taşkın, Stratejik Planların bir belge değil her bir çalışanın ortak bir gelecek inşası için daha verimli ve mutlu çalışmalarını sağlayan bir araç olduğunu vurguladı. Taşkın, yönetici ve çalışanlar tarafından sahiplenilmiş bir Stratejik Planın, arzulanan başarı için tüm çabaları birleştiren bir ortaklık olduğu bilgisini de paylaştı.
  • Resim : 1
  • Resim : 2
  • Resim : 3
 
 
 
 

Türk Kızılayı kamu yararına çalışan bir kurum olup izin almaksızın yardım toplama hakkına sahiptir.

Firmalar, Gıda Bankacılığı Esaslarına göre çalışan Türk Kızılayı'na yaptıkları gıda, temizlik, giyecek, yakacak, bağışlarını gider kaydedip vergi muafiyetinden yararlanabilir.

BÜLTEN ABONELİĞİ